E-bog: Den gode supporter

Hent vores e-bog om hvad vi forventer af en supportmedarbejder

Se hvordan du får styr på din supportfunktion

Et arbejde i en supportafdeling, er ofte præget af hastere og her-og-nu opgaver - og som leder, søger du efter en bestemt blanding af færdigheder, personlige værdier og egenskaber, når du skal rekruttere nye medarbejdere til afdelingen. IT handler også om mennesker og det er vigtigt, at dine medarbejdere kan tale i øjenhøjde, når det drejer sig om IT-teknologiske færdigheder - store som små.

Måske oplever du, at du har stor udskiftning i din medarbejderstab og det tager tid og koster penge at rekruttere nye medarbejdere. Og det kan særligt være dyrt at ansætte den forkerte. Det kan vi hjælpe dig med!

I denne guide har vi samlet 14 egenskaber, som vi forventer at vores supportere har, når vi leverer mandskab til supportafdelinger i hele Danmark.

Vi kommer ind på:

  • Hvorfor en supporter skal have et ønske om at kunne gøre en forskel
  • Hvorfor en supporter skal kunne yde support i øjenhøjde
  • Hvorfor en supporter skal besidde meget mere end tekniske færdigheder
  • Hvorfor en supporter skal være problemløsningsorienteret

Hent e-bogen ”Den gode supporter – 14 kompetencer som vi forventer af en IT-supporter” ved at udfylde formularen til højre.

udfyld formularen og få din e-bog